Tendinta actuala a firmelor este de a cauta sediul optim de desfasurare a activitatii intr-un spatiu care sa le asigure atat confortul fizic cat si cel financiar. De aici si necesitatea colaborarii cu o firma specializata in mutare de mobilier, documente si echipamente IT.
Moving Concept sta la dispozitia beneficiarilor sai cu toata logistica necesara si cu lucratori specializati in astfel de mutari.
Coordonatorul de proiect care va face estimarea la adresa firmei Dvs. va va da cea mai buna solutie de desfasurare a mutarii si va sta la dispozitia Dvs. pentru orice detalii suplimentare.
Fazele de desfasurare ale unei mutari de mobilier pentru o firma, indiferent e profilul acesteia, sunt in general aceleasi:
-estimare gratuita;
-transmitere cotatie de pret;
-intocmire contract;
-livrare cutii specifice impachetarii bunurilor de pe birouri;
-impachetare/despachetare documente;
-demontare/remontare mobilier;
-impachetare/despachetare echipamente IT si echipamente speciale;
-protejare mobilier;
-manipulare si transport mobilier, documente si echipamente;
-punere pe pozitia finala;
-semnare proces verbal de receptie a mutarii.
Este obligatoriu, ca o firma de mutare sa detina o asigurare pentru daune produse exclusiv din vina angajatilor sai, prevazuta in contract, in asa fel incat beneficiarul sa fie pus la adapost de orice deteriorari ar suferi bunurile care-i apartin.
Echipa Moving Concept va sta la dispozitie pentru orice solicitari de mutare mobila, indiferent de specificul activitatii Dvs.
Va asteptam,
Buna, acum am gasit acest articol despre Mutare mobilier
firme . Pot spune ca pagina firma-mutare.ro
este unul dintre mai folositoare saituri web de pe internetul romanesc.
Mult spor in continuare.