Majoritatea dintre noi, cand ne propunem sa schimbam locuinta, ne facem planuri cat mai amanuntite in ceea ce priveste desfasurarea actiunii in sine.
Planificam data aproximativa a mutarii si stabilim din start daca ne putem descurca cu forte proprii (rude, prieteni, cunostinte, etc.) pentru a muta mobilierul si bunurile personale la noua locatie. Sunt situatii in care un volum mic de mobilier poate fi mutat in acest fel. Exista, insa, si situatia in care nu putem face fata la un volum mare de bunuri.
In acest din urma caz, este ideal sa cerem ajutorul unei firme specializate in astfel de activitati.
MOVING CONCEPT detine autospeciale dotate corespunzator, lucreaza cu personal calificat si foloseste scule si materiale de impachetare de cea mai buna calitate.
Sarcina noastra prioritara este de a estima cat mai corect cele doua locatii si volumul bunurilor ce trebuiesc mutate. Coordonatorul de proiect va va pune la dispozitie intregul pachet de servicii de mutare si va stabili impreuna cu dumneavoastra serviciile pentru care optati (livrarea materialelor pentru impachetarea bunurilor de catre Dvs. in avans, sau impachetarea acestora de catre lucratorii firmei, demontarea/remontarea mobilierului, protejarea acestuia cu materiale specifice, manipulare, transport, punere pe pozitia finala, etc.).
Bunurile Dvs. vor fi asigurate in caz de daune produse din vina exclusiva a lucratorilor firmei. Aveti dreptul sa solicitati prezentarea politei de asigurare si nu uitati sa cereti cateva din scrisorile de recomandare din portofoliul firmei pentru a va convinge de impactul activitatii acesteia asupra altor beneficiari.
Experienta si profesionalismul echipei MOVING CONCEPT va face ca mutarea bunurilor Dvs. sa fie una lipsita de griji si sigur ne veti recomanda si altor cunostinte care doresc sa-si schimbe locuinta.
Nu ezitati sa ne contactati si va asiguram ca veti fi foarte multumiti !
office@movingconcept.ro
0763107119